رسانه‌های فرانسوی و ایتالیایی درباره انتقال احتمالی میلان اشکرینیار از اینتر به PSG هم‌عقیده نیستند و نظراتی صد در صد مخالف هم دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو چهره تیم رسانه ای رئیسی و قالیباف در فضای مجازی به یکدیگر اتهاماتی را وارد کردند، اتهاماتی که بخشی از درگیری های فعلی دولت و رئیس مجلس را روشن تر می کند.
دو چهره تیم رسانه ای رئیسی و قالیباف در فضای مجازی به یکدیگر اتهاماتی را وارد کردند، اتهاماتی که بخشی از درگیری های فعلی دولت و رئیس مجلس را روشن تر می کند.
روزنامه ایران در مطلبی انتقادی درباره رئیس مجلس نوشت: محمدباقر قالیباف صورت مسأله ماجرای تهدید وزیر کشور به استیضاح و اعمال فشار برای جابه‌جایی معاون سیاسی این وزارتخانه را پاک کرد.
ماجراها و کشمکش‌های پایداری‌چی‌ها و قالیبافی‌ها تا انتخابات مجلس دوازدهم در اسفندماه و احتمالا بعد از آن هم ادامه خواهد داشت. خصوصا اینکه نمایندگان طیف قالیباف، تحرکات دولتی‌ها در زمینه انتخابات را در راستای «دخالت سازمان‌یافته» قوه مجریه در انتخابات پیش‌رو می‌دانند.
عزت‌اللهی در عین حال که با تماس مدیران و مربیان پرسپولیس و استقلال مواجه شده، پیشنهاد تمدید قرارداد وایله را هم در جیب دارد.
نکته قابل تامل، اما ورای هجمه یک پیام رسان وابسته به یک سازمان به پیام رسان وابسته به مجموعه دیگر، استفاده از بستر یک پلتفرم خارجی برای بیان این نکات است؛ بیان این مسائل در توییتر که سالهاست فیلتر است، اما از فرط بی جایگزینی و به مدد مزایای دیگر، مورد علاقه‌ترین شبکه اجتماعی برای مسئولان کشورمان هم هست.
سرمربی تیم ملی المپیک مصر خواهان حضور محمد صلاح در تیمش برای شرکت در المپیک 2024 است اما لیورپول حاضر نیست ستاره مصری خود را در هفته‌های حساس فصل از دست بدهد.
اصلاح‌طلبان در حالی به آرایش انتخاباتی و شعار‌های خود شکل می‌دهند که جریان رقیب‌شان این روز‌ها بیش از هرچیز استراتژی سکوت رسانه‌ای درباره انتخابات را پیگیری می‌کند. از طرفی دیگر، اما پراکندگی و افتراقی در تقابل اطرافیان سید مصطفی میرسلیم، محمدباقر قالیباف و مرتضی آقا تهرانی به عنوان سه سرلیست در فهرست شورای ائتلاف بزرگ اصولگرایان برای انتخابات مجلس یازدهم نمودار شده است.
وحید قلیچ در ادامه حملات خود به یحیی گل‎‌محمدی باز هم در دعوای رسانه‌ای بین پرسپولیس و استقلال، طرف آبی‌های پایتخت را گرفت و جملات عجیبی را پیشکش سرمربی قهرمان لیگ کرد. منبع: توپ
در حالی که تلویزیون در مراحل ابتدایی فعالیت خود به عنوان یک رسانه بود، شبکه‌های «CBS» و «NBC» اولین رقابت یا به نوعی جَنگ همه‌جانبه خود را برای پوشش سریع‌تر انجام دادند تا نمایشی را برای آمریکای پس از جنگ عرضه کنند که هنوز از تصاویر متحرک هماهنگ‌شده با صدا شگفت‌زده می‌شد.
آمریکا ممکن است برای محافظت از خود در برابر دعاوی آینده، قوانین و دستورات اجرایی روسای‌جمهور را برای رسیدگی به مسائلی که دیوان بین‌المللی کیفری مطرح کرده، اصلاح کند. رای دیوان بین‌المللی دادگستری متنوع و ترکیبی است از نکات منفی و مثبت برای طرفین. این رای اجازه می‌دهد که از اموال بانک مرکزی ایران برداشت کند، اما در عین حال، راه‌های دریافت خسارت از کشور‌های متخاصم را که از نظر قانونی مسئول آسیب‌های غیرقابل درک هستند، محدود می‌کند.
درگیری لفظی ژاوی با داور دیدار دیشب بارسا و اتلتیکو خبرساز شده و حالا رسانه‌های اسپانیا جملاتی که سرمربی بارسا خطاب به داور به زبان آورد را منتشر کرده‌اند.
آنتونیو کاسانو که در روزهای گذشته در دعوایی رسانه‌ای با ژوزه مورینیو درگیر شده بار دیگر درباره آقای خاص صحبت‌های تندی مطرح کرد تا درگیری این دو ادامه داشته باشد.
آنتونیو کاسانو که خودش دعوای رسانه‌ای با ژوزه مورینیو را آغاز کرده بود از پاسخ آقای خاص عصبانی شده و با انتشار یک ویدیو به سرمربی پرتغالی رم واکنش نشان داد.
رسانه‌های انگلیسی می‌گویند بازیکنان منچستریونایتد بعد از شکست 2-0 مقابل نیوکسل که دیروز اتفاق افتاد در رختکن لحظات پرتنشی را سپری کرده و با هم درگیری شدید لفظی پیدا کردند.
آیت‌الله مجتهدی تهرانی در شرح «وَحَرِّمْ عَلَیَّ فیهِ السَّخَطَ وَالنّیرانَ» می‌گوید: خدایا غضب و آتش خودت را بر من حرام کن. جهنم مصیبت‌های بسیاری دارد و إن‌شاء‌الله هر کسی با ولای امیرالمؤمنین (ع) و ولای اهل بیت (ع) از دنیا برود، جهنم نمی‌رود. امام صادق می‌فرمود: «ایمانتان را با خودتان بیاورید، ما دستگیری و شفاعت می‌کنیم".
بعد از دعوای رسانه‌ای سرمربی تیم ملی سوئد و یکی از مجریان مشهور این کشور در تلویزیون این دو در مراسم آشتی‌کنانی که در همان شبکه تلویزیونی برگزار شد شرکت کردند.
پاسخ طنزآمیز کارلو آنچلوتی به سوالی درباره تنش اخیر در رابطه کریم بنزما و دیدیه دشان و دعوای رسانه‌ای بین این دو خبرساز شده است.
اتفاقات رخ داده در قطر باعث شده تا بسیاری از رسانه‌ها این دوره را برترین جام جهانی تاریخ بدانند.
در حالی که وزیر کشور ترکیه در جریان مذاکرات بودجه در پارلمان با مخالفان در حال بحث و جدل بود، دستیارش که در کنار او نشسته و در حال خوردن چای و کیک است سوژه رسانه‌های اجتماعی شد.
سخنگوی دولت دوازدهم نوشت: می‌توان پیش‌بینی نمود که پس از فروکش کردن بحران، باز هم تحلیل‌های غلط، احاله‌ها و ارجاعات نادرست از علل و ریشه‌ها صورت گرفته، شاهد یک دعوای "حیدری_نعمتی" جدید در تریبون‌ها و رسانه‌های رسمی مبنی بر اینکه چه کسانی عامل بودند خواهیم بود.
بعد از اینکه این شکایات‌ توسط دستگاه قضا علیه رسانه‌ها بررسی می‌شود، سرانجام منتهی به رای برائت شده و آن رسانه تبرئه می‌گردد، اما آنچه در این میان رخ می‌دهد در اصل «قتل نفس خبر» بوده که سوال‌های مطرح در رسانه بدون پاسخ می‌ماند.
بعد از اینکه این شکایت ها توسط دستگاه قضا علیه رسانه ها بررسی می گردد آخرالامر منتهی به رای برائت شده و آن رسانه تبرئه می گردد اما آنچه در این میان رخ می دهد در اصل «قتل نفس خبر» بوده که سوالهای مطرح شده توسط رسانه بدون پاسخ می ماند
نارضایتی خریداران از سامانه جامع فروش خودرو

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ